poniedziałek, 8 lutego 2016

Smycz do smoczka- DIY

Dzisiaj chcę Wam pokazać jak w prosty sposób możecie wykonać zapinki (smyczki) do smoczka dla Waszego dziecka. Będziecie potrzebować:
- klips metalowy/drewniany
- tasiemka rypsowa, satynowa lub lamówka bawełniana
- metalowe zatrzaski
- igła i nici
- koraliki z literkami + koraliki ozdobne.

Z tasiemki satynowej robicie dwie kokardki. Tasiemkę rypsową przeciągacie przez uchwyt klipsa i zszywacie ją (w tym miejscu przyszywacie także pierwszą kokardkę). Na tasiemkę nawlekacie koraliki- ja zabezpieczam sobie tasiemkę jednym węzełkiem- wtedy koraliki nie przesuwały się. Na sam koniec tasiemki wszywacie jedną część zatrzasku metalowego. Drugą część zatrzasku wszywacie około 5-6 cm od końca smyczki. W miejscu, gdzie znajduje się druga część zatrzasku naszywacie drugą kokardkę.

Tym sposobem macie niepowtarzalny gadżet dla Waszego dziecka. Smoczek już nigdy się nie zgubi ;-) Zapinka może być doskonałym prezentem dla nowo narodzonego maluszka.




3 komentarze:

  1. Rewelacja :)
    Czy takie klipsy można kupić tylko na allegro? Czy można gdzieś je dostać w ilości hurtowej? Bo na allegro sztuka wychodzi za 3,50zł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia czy można je dostać gdzieś hurtowo :-) Ja właśnie w takiej cenie je kupuję :-)

      Usuń
    2. Niestety nie mam pojęcia czy można je dostać gdzieś hurtowo :-) Ja właśnie w takiej cenie je kupuję :-)

      Usuń