czwartek, 18 lutego 2016

Najmodniejsze kolory sezonu wiosna/lato 2016 wg Pantone

Za oknem jeszcze aura zimowa, ale wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Na portalach modowych zostały już ogłoszone dwa najmodniejszego w tym sezonie kolory- ku mojej uciesze są to piękne odcienie niebieskiego oraz różu- Serenity oraz Rose Quartz :)




Przyznam szczerze, że nie wyobrażam sobie mojej szafy bez ubrań w tych odcieniach. Wprawdzie mąż uważa, że cała moja szafa jest różowa, ale prawda jest taka, że postawiłam na klasyczne "must have" w tych kolorach ;-) Pudrowo różowa bluzka, koronkowa błękitna spódnica, klasyczne sukienki w odcieniach delikatnego różu- to zdecydowanie moje faworytki :) Jeżeli nie przepadacie za takimi pastelowymi kolorami to z powodzeniem możecie dodać je do swojej garderoby w postaci subtelnych dodatków takich jak biżuteria czy torebka. Klasyczny jeans także wpisze się w konwencję kolorystyczną sezonu wiosna/lato 2016 roku, także z powodzeniem możecie wykorzystać dziewczęce stylizacje np. jasne jeansy, biały top, pudrowo różowa kurtka i białe trampki :) Modnie, klasycznie i na dodatek wygodnie.

 Źródło: www.plaamka.pl
Źródło: www.polskieszafiarki.pl

3 komentarze:

  1. Kurcze, śliczne te kolorki! Tylko nie wiem czy do mojej karnacji byłyby odpowiednie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :D Jeśli nie spróbujesz nie przekonasz się :D Moim zdaniem w odcieniu niebieskiego było by Ci ślicznie <3 :)

      Usuń
    2. Dziękuję :* Będę miała okazję się przekonać jak kupię jakiś ładny materiał i coś uszyję :D

      Usuń