piątek, 1 stycznia 2016

Nowy Rok- nowe wyzwania

Czy Wasze postanowienia noworoczne zostały już wypowiedziane? Pewnie 90% z Was postanowiła schudnąc lub rzucic palenie? Mam dla Was propozycję- zostawcie postanowienia bo 3 stycznia połowa z Was już o nich zapomni, a po co psuc sobie nowy rok wyrzutami, że przecież miałam schudnąc/cwiczyc/nie palic, a już mi się nie udało.

Mam dla Was dwa sposoby na motywację do działania. Po pierwsze POSTANOWIENIE można zamienic na MARZENIE- mam nadzieję, że jednak większośc z Was wierzy w potęgę swoich marzeń i woli za nimi podążac niż wmawiac sobie, że marzenia nie spełniają się. W następnej kolejności zamieńcie MARZENIA na CELE. Cel znacznie łatwiej zrealizowac niż postanowienie, między innymi ze względu na to, że bardziej się go pragnie.

Dobrym sposobem na zmianę dotychczasowego życia jest także chęc zrobienia czegoś tylko dla siebie. Nie dajmy się zwariowac owczemu pędowi czy panującym trendom. Jeśli chcesz schudnąc zrób to DLA SIEBIE- dla lepszego samopoczucia, lepszej kondycji, satysfakcji z założenia mniejszego rozmiaru, a nie dlatego, że sąsiadka/koleżanka czy ktoś inny tak robi.

Życzę Wam, żeby Wasze postanowienia/marzenia/cele- bez względu na to co podjęliście z nadejściem nowego roku się spełniły :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz