czwartek, 31 grudnia 2015

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

Spotykam na swojej drodze dobre duszyczki, które pomagają mi przetrwac ciężkie dni. Oprócz męża, rodziny czy przyjaciół, wspierają mnie także osoby, które poznałam przypadkiem. Te przypadkowe znajomości są zazwyczaj dla mnie wielkim workiem pozytywnych doświadczeń. Często są to znajomości jedynie internetowe, ale samo to, że te osoby mnie wspierają potrafi zdziałac cuda.

Jedną z takich osób jest Monika. Poznałyśmy się przypadkowo przez Szperaczkowo i bardzo polubiłyśmy, ponieważ Monia jest niezwykle ciepłą, serdeczną osobą o kreatywnej duszy. Jej dłonie tworzą cudeńka z papieru, a jej słowa wsparcia działają cuda w chwilach mojego zwątpienia.

Wczoraj dotarła do mnie paczka od Moniki, która kryła w sobie przepiękny kalendarz na 2016 rok, który został ozdobiony przez nią na moje życzenie. Kiedy otworzyłam paczkę nie wiedziałam czy mam go wziąc w ręce, nie dotykac i jedynie podziwac czy zabrac go pod poduchę do łóżka ;-)

Na moją prośbę Monika zamieściła w kalendarzu cytat "The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"- ilekroc zastanawiam się czy moje największe marzenie się spełni staram się zmotywowac poprzez te słowa do wiary, że uda się osiągnąc moje najwieksze pragnienie. Podobno siła marzeń potrafi zdziałac cuda, także wyznaję zasadę, że dopóki wierzę w moje marzenia dopóty jest szansa na ich spełnienie.

W nadchodzącym Nowym Roku życzę Wam z całego serca, żeby wszystkie zamierzone przez Was cele spełniły się. Szczęśliwego Nowego Roku! :)




1 komentarz:

  1. Korzystając z okazji, Edytko chcę Ci poraz kolejny już, podziękować za okazane zaufanie mej WYCINANKOWEJ twórczości. To było dla mnie kolejne wyzwanie, którego z chęcią się podjęłam. Pamiętaj, że to Ty jesteś ciepłą i wielkoduszną Osobą, szczerą, otwartą i bardzo pozytywną. Cieszę się, że miałam tę przyjemność, by stworzyć coś tylko dla Ciebie... Wszytkiego dobrego! Ogromnie się cieszę, że Cię mam :-* I pamiętaj - wiara czyni cuda i nikt Ci jej nigdy nie odbierze, dopóki sama wierzysz...

    OdpowiedzUsuń