poniedziałek, 11 stycznia 2016

Motywacyjne grafiki do kreatywnego wykorzystania

Lubię znajdować w sieci przydatne rzeczy, które niewielkim nakładem pracy potrafią fajnie dodać smaku mojemu pokojowi- ciężko z gustem "przyozdobić" 12 m2 (bo póki co tylko tyle mam do ozdabiania) kiedy 10m2 zajmują same meble i domownicy ;-) Jeśli chodzi o ozdoby to raczej wykonuję je sama, no może za wyjątkiem osłonek na doniczki czy mojego ulubionego lampionu i talerzyka z Ikei.

Świetnym sposobem na niebanalne dodanie klimatu Waszym wnętrzom jest drukowania dobrej jakości grafik stworzonych przez zdolne osoby, które na dodatek chcą się nimi z Wami podzielić ZA DARMO ;-)

Wspomniałam Wam już wcześniej o Natalii, od której wykorzystałam sporo wiedzy na temat obróbki zdjęć czy tworzenia bloga. Teraz czas na Magdę z My Pink Plum! http://www.mypinkplum.pl/. Madzia jest genialnym twórcą przydatnych grafik- w postaci nalepek na słoiki do spiżarni, zakładek do książek czy właśnie świetnych grafik, które od czasu do czasu sobie drukuję. Dziś postanowiłam Wam pokazać dwie, które sobie upatrzyłam :-)

http://www.mypinkplum.pl/2016/01/czarno-biae-grafiki-motywacyjne-po.html

http://www.mypinkplum.pl/2016/01/czarno-biae-grafiki-motywacyjne-po.html

Czyż nie są genialne? Motywujące, proste, dobrej jakości, a co najważniejsze możecie użyć swojej kreatywności i "wkomponować" je w Wasze domy jak tylko chcecie :) Koniecznie wpadnijcie na bloga Madzi i zobaczcie jak u niej pięknie :)

2 komentarze:

  1. Oj tak! Skorzystałam i pozwoliłam sobie również zgarnąc je ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Monia zawisły u Ciebie? Ja sobie powiesiłam dwie w pracy :D

      Usuń