wtorek, 29 grudnia 2015

Każdy progres to sukces

No i stało się... Kolejny raz postanowiłam założyć bloga. Stało się to za sprawą Natalii z Jest Rudo, która od rana tak mnie zmotywowała swoimi mądrymi postami, że uparcie próbowałam coś stworzyć idąc za jej cennymi wskazówkami. Najpierw powstało logo (a raczej coś na kształt loga)- dziecię pierwsze, a później prowizorka bloga- dziecię drugie. Jak to Natalka mądrze napisała: każdy progres to sukces.

Dotychczas głównie publikowałam posty na moim fb (link: https://www.facebook.com/szperaczkowo), jednak na skutek zbliżającego się nowego roku postanowiłam coś zmienić- mam nadzieję, że ta forma mojej aktywności także się Wam spodoba i będziecie do mnie zaglądać.

Tematyka bloga pozostanie taka sama jak fanpage'a- rękodzieło, projekty DIY, smaczne i proste przepisy, sporadycznie moda i uroda oraz krótkie recenzje książek, które przeczytałam.

Zapraszam Was w takim razie do mojego skrawka własnego ja, gdzie będę się z Wami dzielić tym wszystkim co mnie cieszy, smuci a także motywuje do kreatywnego działania.







8 komentarzy:

  1. Każdy progres, to sukces. Dużo w tym racji :) Oby więcej takich progresów! Z chęcią będę śledziła bloga. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że do mnie wpadłaś :*

      Usuń
  2. Edytko każda własna aktywność to właściwa droga do rozwoju :-) Wiem doskonale, co teraz przezywasz i czujesz, powodzenia Edytko, życzę Ci wszystkiego co najlepsze :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci pięknie moja naczelna wspieraczko ;-) Mam nadzieję, że czasem będziesz tutaj do mnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, pewnie, że będę - tak jak Ty do mnie zaglądasz i zawsze wspierasz :-*

      Usuń
    2. Proszę, pewnie, że będę - tak jak Ty do mnie zaglądasz i zawsze wspierasz :-*

      Usuń