piątek, 25 marca 2016

Guzikowe obrazki z Waszymi inicjałami

Kiedyś natrafiłam na nie na pinterście, od razu się w nich zakochałam i postanowiłam stworzyć swoje własne :) Potrzebowałam tylko 3 ramek, które posłużyły za stelaże, ozdobnego papieru do scrapbookingu, kolorowych guzików oraz kleju Magic.
Czcionka literek zależy od Waszej inwencji, ja użyłam stanadardowych czcionek komputerowych, ale możecie sobie zaprojektować Wasz własny kształ literek. Wydrukowane literki wycięłam, przyłożyłam do wyciętego z ozdobnego papieru literki oraz obrysowałam je klejem Magic. Potem tym samym klejem wypełniłam kształt literki i zaczęłam przyklejać guziki. Po naklejeniu wszystkich guzików zostawiłam je na noc do całkowitego wyschnięcia i następnego dnia klejem na gorąco dokleiłam kwadraciki z gotowymi inicjałami na drewniane ramki :) W niedalekiej przyszłości powstanie u mnie metryczka w tej formie :)


3 komentarze:

  1. Świetne wykonanie. Uwielbiam sama guzikowe prace, sama wykonalam kiedys klosz dla Synka z wykorzystaniem guzików :-) calusy :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie pewnie wygląda taki klosz! :-) buziaki Monis i pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Świetne wykonanie. Uwielbiam sama guzikowe prace, sama wykonalam kiedys klosz dla Synka z wykorzystaniem guzików :-) calusy :-*

    OdpowiedzUsuń