środa, 24 lutego 2016

Organizer na kolczyki z pianki kreatywnej

Od dłuższego czasu miałam problem z uporządkowaniem moich kolczyków- a mam ich dosyć sporo, bo robię je sama niewielkim kosztem z plastikowych kaboszonów :)

Wcześniej stworzyłam dla siebie organizer z ramki drewnianej, ale mogłam na nim zawiesić tylko kilka par kolczyków.





Kiedyś w Biedronce dorwałam zestaw kreatywnych pianek. I tak sobie leżał i leżał, stworzyłam z pianki raptem jedną ramkę i zakładkę do książki. Wczoraj w końcu mnie olśniło i w mojej głowie zawitał pomysł stworzenia z nich organizera na moje wiecznie niepoukładane kolczyki. Koncepcja powstała, kolczyki posegregowałam, stworzyłam okładkę i voila- organizer gotowy. Efekty poniżej :)







Pianka sprawdziła się idealnie do wkrętek, bo super da się przebić i nie pozostawia śladów "zaciągnięć" jak wyglądało to w przypadku materiału. Okładka powstała spontanicznie- akurat wszystkie pianki miałam we wzorki, więc wybrałam serca i motylki. Wybrałam intensywne kolory pianek, bo mam raczej jasne kolczyki, więc fajnie się odróżniają :) Ostatnio jestem fanką haseł "Keep calm", więc nie było innej opcji, żeby tutaj także nie umieścić go :D W miarę poszerzania mojej kolczykowej kolekcji będę mogła dodać do organizera kolejne części, ponieważ jest on wiązany na bawełnianą tasiemkę. W końcu moje kolczyki są ładnie poukładane i nie muszę rano grzebać w pudełku, żeby znaleźć dwa pasujące do siebie :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Ja mam taką ramę po obrazie z naciągniętym płótnem, też się dobrze sprawdza. Ale Twój organizer jest śliczny, taki kolorowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :* U mnie właśnie ramka ze względu na ograniczoną powierzchnię średnio się sprawdziła :) A tak sobie będzie książeczka-organizer leżeć obok pudełka z biżu :) P.S. Jak tam Ci idzie książeczka? :D

      Usuń